“Toen Mara en ik spraken over CS hypotheken wilden we een onderneming neerzetten die het gemak van de klant voorop stelt. We zagen direct de meerwaarde van alle nieuwe media. Waarom een afspraak maken en naar kantoor komen als je gewoon vanaf je bank contact met ons kan hebben? Vanuit die gedachte hebben we CS hypotheken opgericht. Een knooppunt waar alle lijntjes rondom de hypotheek samenkomen. Eenvoudig, laagdrempelig en snel.”
Lambert vervolgt: “Communicatie verandert. En daar spelen we op in. Contact vindt bij ons plaats via mail, telefoon en via de computer. Op een eenvoudige manier kun je vanuit je eigen huis meekijken op het scherm van de adviseur. Als je dan iets nodig hebt, heb je het ook meteen bij de hand. Zo verkorten we de lijntjes en versnellen we processen. En de klant weet sneller en beter waar hij of zijn aan toe is bij het af- of oversluiten van een hypotheek. Ook ondernemers kunnen we vrij snel inzicht geven in de mogelijkheden. Dat doen we door intensieve samenwerking met de accountant.”
Lambert Becks heeft zich, sinds de verkoop van zijn financieel advieskantoor in 2008 bezig gehouden met het bouwen van innovatieve ondernemingen. “Al die ervaring gebruiken we bij CS hypotheken om verrassende service te combineren met een scherpe prijs. Het is mooi om dat terug te zien in de reacties van klanten. Op Advieskeuze scoort onze dienstverlening erg hoog!”